Sapel - systemy detekcji gazów - czujnik gazu, czujniki gazu, detektor gazu, detektory gazu, wykrywacz gazu, czujnik czadu, czujnik CO, detektor tlenku węgla, detektor czadu.

Informacja o plikach COOKIES
W witrynie używane są pliki cookie:

Google Analitics - witryna korzysta z usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc.
Do tego celu używane są pliki cookie.

Identyfikator sessji - Przechowuje identyfikator sesji.

Informacja - Przechowuje informacje czy została wyświetlona informacja o plikach cookies

Nazwa Cookie
Cel zapisania
__utmv
Analizy statystyczne oglądalności
__utma
Analizy statystyczne oglądalności
__utmb
Analizy statystyczne oglądalności
__utmc
Analizy statystyczne oglądalności
__utmz
Analizy statystyczne oglądalności
sess
Przechowuje identyfikator sesji.
cookiesInfo
Zapis czy została wyświetlona informacja o plikach cookies


Aby wyłączyć zapisywanie plików cookies na komputerze, wystarczy zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej.
Polecamy
Usługi
Stałe umowy serwisowe
 
Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie obsługi technicznej w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych zadowolonych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji całego parku urządzeń, którymi dysponuje Klient. Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane. Dzięki temu treść umowy serwisowej jest optymalnie dostosowana do wymagań Klienta. Taka forma współpracy przeznaczona jest przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu detekcji i innych urządzeń w tym przenośnych jest krytyczna dla bezpieczeństwa ciągłości pracy (produkcji).
 
KORZYŚCI ZE STALEJ OBSŁUGI SERWISOWEJ
  1. regularnie prowadzona konserwacja,
  2. pierwszeństwo przy realizacji usługi,
  3. szkolenie i wsparcie w obsłudze systemu (urządzeń),
  4. zminimalizowany czas reakcji (naprawa w sytuacjach awaryjnych),
  5. możliwość wydłużenia okresu gwarancji,
  6. dostęp do pracownika (serwisanta) indywidualnie przydzielonego do Państwa firmy w godzinach ……
  7. przystąpienie do czynności serwisowych w czasie określonym w umowie,
  8. udostępnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy sprzętu uszkodzonego lub serwisowanego, jeżeli jest taka konieczność
  9. możliwość zdalnej pomocy w nagłych wypadkach;
 
Aby otrzymać szczegółowe informacje o umowach serwisowych lub spotkać się z naszym ekspertem, prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta.


 
Aktualności
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach zapisz się do naszego Newslettera. Tutaj znajdziesz regulamin.

Wypełnij formularz
Współpraca
SAPEL-EX
02-265 Warszawa
ul. Cyprysowa 22
tel.: (22) 886-62-24
fax: (22) 886-62-29
sapel@sapel.com.pl
NIP: 118-015-74-58
REGON: 011878725
ISO 9001:2008
PKO BP S.A. II/O W-wa Nr. 13 10201026 0000 1602 0019 3433
Informacja o plikach COOKIES
TAGI
czujnik gazu, czujniki gazu, detektor gazu, detektory gazu, wykrywacz gazu, czujnik czadu, czujnik CO, detektor tlenku węgla, detektor czadu
Projekt i wykonanie: X4 Studio - projektowanie www, projektowanie stron internetowych, pozycjonowanie
zamknij
zamknij
Newsletterzamknij
zamknij